Mer jobb :D

hej!!

just komme hem från jobbet :) har vart rätt lungt va inte så mkt kunder men det gick ändå rät fort så det va ju bra hehe.... Syrran e fan ute och ränner mer än ja nu hehe fan... skicka ett sms föut " du jag e nog inte hemma när du kommer följ me nina te en kompis hehe"  fan och så ska hon ut imorn igen hehe jaja...
jag e oxå värsta party sugen men nu fick jag mer jobb på söndag så då får jag nog ta det lungt imorn :( jaja det e ju trevligt att få jobb i alla fall :D....
sen skulle jag jobba på ons och lördag nästa vecka hehe såå lite jobbhar ja fått nu i alla fall känns gött...

får väl ros mej framför tv imorn det e ju melodifestivalen hehe....

vill vill vill verkligen åka utomlands SNART!!! blir så trött på detta uggna vädret vill ha sol och värme och det skulle vaa såå himla skoj....  nån som vill följa me ?????

          

                               UNDERBART ELLER HUR



vad ska man hitta på imorn då hmmmm????????? ........... Emelie fyller hela 19 år imorn så får la ringa och gratta henne :) hade vart skoj å gå ut men börjar man jobba 9 på söndag så får man nog ta det lilla lugna hehe....

vem ska man rösta på imorn då?  charlotte perrelli tycker ja me hero den e bra tror den kan gå långt i eurovision :) stavar man så? hehe....


Färjestad vann mot Frölunda igår me hehe :) gött 4-2 blev det så nu står det 1-1 i matcherna :P.... 
                                                            HEJA FÄRJESTAD!!!!!!!!!!!


massa pussar o kramar // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0