TJOHO!!

hej hej :)

Nu är jag till baka i stan igen Kd :P... jobba fredag och idag lördag :D hoppas på merjobb te veckan för det e en som e tealperna en vecka så :)...
åkte på morronen på fredagen hit hade bil för mamma va me upp skulle på SPA behandling här som hon fick av oss familjen i present :) vill oxå på SPA :D sen jobba jag eftemiddan på bergvik va rätt mö folk för har 20% REA för att duvans ombyggnad.. och idag haf jag vart på MIC först sen va jag te duvan va hur mktfolk som helst så va tvungen att va två på båda ställena :)... så det har vart stressigt har ont i mina fötter och ögera går ikors hehe e såå trött...  men det e skoj oxå att det verkligen e nått att göra:P
Mamma sov ju över te idag så hon va redan uppe kl 6 i morse och börja städa hehe usch hehe jag låg te halv 8 i alla fall men sen blev det storstädning av lägenheten :) tog kylskåpet, hyllorna, dammsuga,skura golven, bytte ut mattor och bädda rent ja massor såå jag ska ta mej en tur te Ikea och köpa matta nån dag har ingen här i köket just nu hehe :P
så möttes av en väldigt ren och go lukt näär jag kom in i lägenheten förut :D ska bara försöka hålla det så här rentnu ett tag då hehe :P....

ikväll börjar körslaget ska bli skoj verkar bra :P...
Men kan nån säga mej vart Gossip Girl har tatt vägen jag e heltborta jag har det redan slutat elle för nu e det ju det dära dans programmet istället kl 20 på tisdagarna :( jag har nog helt missat att det e slut... när börjar det igen då i så fall nån som vet??

Bilder på den nybyggna scorett i duvan huset :) för er som e intreserade hehe :P

image70

image71

image72

nica va :) jag la ju upp en bild på den gamla scorett för ganska längesen ni kanske inte kommer ihåg de men i alla fall ni som gör det ser ju att det har blitt betydligt mkt större och snyggare hehe :D
tusentals me skor har vi nu me hehe ...

ne nu ska jag lägga mej framför tv :)

Bye bye kramar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0