Utomlands :D

hej hej!!

Värsta sugen på att åka utomlands nu asså :) till nått varmt me blått hav och stränder hehe och en paraply drink i handen :P...
så Nettan, Madde och LInda nu får ni ställa upp hehe :D Nettan e på alltid Bara Madde ochlinda nu då så far vi hehe skulle verkligen va såååå himla gött... så snart som möjligt desto billigare hehe....

image55  Tunisien e detta ett av de alltrenativen jag skulle vilja åka til :P

Nog om drömmar men det ska fan bli av hehe


idag har det vart en väldigt slapp och lung dag har typ inte gjort nått joo jag har tvättat två maskiner men hur jobbigt e de då hehe....  såå det ha vart väldigt lungt.. linda åkte och träffa sin mentor i morse me så vart helt själv hela dan me linda kom hem nu för ca en halv timme sen så nu tjötar hon hål i huvve på mej snart pust hehe....

imorn ska jag Jobba jippi hehe ofta man säger så när man ska jobba hehe men det ska bli gött har gått hemma allt för länge nu hehe.. ska ut te bergvik jobba eftermiddan o kväll hehe :P ..

måste bara säga en sak me, när jag va hemma i torrskog hörde jag trana :) som sjöng på morgon kvisten hehe det e ju verkligen ett vår tecken hehe... fast kollar man ut så ser det ju inte precis vår liktut nu ute men hehe... det e såå fint när man hör tranerna tycker ja det har ett specielt läte underbart...

ne nu får det bli mer TV hehe ....

massa pussar //mika







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0