2 Maj

hej!!

fredag idag och på söndag fyller jag 20 weeii!!!  hehe inte långt kvar :P..
i natt har jag fåttsove ut ordentligt vakna vid 10 och la mej lite efter 9 i går kväll :).. idag blir det en lungn dag igen jag ska ner te stan och prata me tomas bara han va ju inte där igår när jag va ner te stan så får göra ett nytt försök idag men nina sa att han skulle jobba förmiddan idag så då lär jag ju träffa han....
måste fråga om han kan stänga på söndag för jag ska ju åka hem och bussen går 5 i 4 och vi stänger 4 så hehe men det går nog säkert bra hoppas jag det har han ju gjort förut för mej så :)...
Ska bli gött att komma hem te torrskog lite faktiskt :) sen så ska jag klippa och tona håret på tisdag :D så jag e fin te festen hehe..

ne måste göra mej i ordning och kila ner te stan :)
ha en underbar fredag
puss o kram
mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0