21 Maj

go morgon :D

onsdag idag mitten på veckan snart helg jaaaa :D då bär det av te gbg längtar hehe ska bli roligt... shoppa shoppa shoppa haha :P men jag vet inte för vikka pengar men det löser sej haha....
är nere i gbg redan kl 10 på möra sen kl 11 skulle linda ha sitt kalas :) mona och bengts och deskulle me komma sen efter de så blir det nog en tur på stan :)...

Frida i gbg fyller 18 år idag :) grattis grattis

igår blev det en väldigt slapp dag gjorde inte alls mkt gick bara runt här i min "stora"  lägenhet hehe kolla på tv och satt vid datorn... kl gick fruktansvärt segt oxå glad att det e onsdag nu hehe... när kl va halv 5 elle nått igår gick jag i alla fall ut och gick i ca 40 min :) gick runt sundsta tjärnet en lagom rutt tycker jag träffa även nina som oxå va ute och gick :) blev ju fint väder i går eftermidda så det va många som va ute :)...
sen efter det blev det tv hela kvällen me Gossip Girl och Desperet :D

nu ska jag snart ner och tvätta :) fick en tvätttid fans en tid kvar och det va 10-14 så det va perfa hehe.... sen efter jag har tvättat och åte mat och så,så får jag dra mej ner te stan :) ska jobba på Mic först ska jag lämna tillbaka min parfym som jag köpte hehe jag ångra mej ville inte ha den längre.. det e svårt me parfymer nån som har ett bra förslag på en goo parfym så skriv gärna :D...
sen måste jag se om jag hittar en morsdag present e ju bra om det e ordnat när vi åker ne te gbg..

fint väder idag :D

puss o kram // mika


Kommentarer
Postat av: karro

ha en bra dag! :D
kram

2008-05-21 @ 09:42:12
URL: http://thegirlbehind.blogg.se
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

shoppa sitter aldrig fel:)

2008-05-21 @ 09:44:55
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Madde

Ja visst är de skönt med onsdag! Men nu är de snart torsdag! Haha. Ne nu ska jag ut och gå en sväng :)
Läser du med Tumadres blogg haha. Puss

2008-05-21 @ 16:04:49
URL: http://linkan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0