E.M.D

hej hej!!

idag va E.M.D på MIC fick se dom när jag hade slutat på duvan då gick jag in på mic då satt de och skrev aotugrafer men det va så himla kö så det fick skippa hehe e inte så nog me de heller HAHA...
små pojkarna :) Erik e nog den snyggaste i det gänget
image130
en ganska dålig bild e ju me mobilen

idag har jag jobbat 12-16 :) jag gick till mic för det var ju där jag skulle va men efter jag hade vart där en stund höll på att räkna kassan då hör jag hur det gallrar i gallret då kommer sussi in när kl e kvart i tolv, då hade susanne skicka ett mess te sussi och sagt att hon skulle ta hennes tid på mic 12-16 men det e ju min dag då jag ska va på mic det står det ju på schemat... ja susanne vele majja så jag fick ju springa över te duvan för sussi hade ingen nyckel dit... tänkt om jag inte haft nyckeln då hade det gått illat men jag hade ju den me mej som tur va :)
jag gillar att stå på duvan men idag blev jag lite irriterad men det gick allt va inte så mkt folk..

nu har jag en hel vecka ledigt framför mej lite segt :( hoppas att de ringer :)...

på fredag  vet jag inte riktigt vad som händer men nått blir det i alla fall :) det e hemligt så jag vet inte själv vad som kommer ske hehe men det e säkert nnått skoj :P...
på lördag blir te en sväng te gbg me famljen ska ner te linda och fira henne för hon fyller år på torsdag :) ska bli skoj har faktiskt inte vart hos dom än i deras nya lya..
och idag fyller pappa år hela 54 år ojoj men det syns inte hehe :P...
får ringa hem och gratta sen skicka ett mess i morse men :)...

SNÄLLA SOLEN KOM TILLBAKA jag står inte ut me detta dret vädret :(.. idag cykla jag ner te stanoch det kanske jag inte skulle ha gjort för det va svin kallt och regna och när jag skulle hem spöregna det typ usch jag blir nog liggades i nån förkylning snart omdet ska hålla på så här..
vill verkligen på en sol resa snart och nettan tjatar på mej hela tiden att vi ska ta en sista minuten och visst det hade vart trevligt men man vet ju aldrig hur det blir me jobb och sånt sen vill man ju planera liteinnan me kanske..  men jag skulle verkligen vilja 
 
blev ett väldans pratande i telefon hehe nu  :)... för ringde sandra prata me henne en halv time kanske sen prata jag me madde tills batteriet tog slut hehe, när jag hade sätt påladdarn ringde mamma så då prata jag me henne ett tag sen ringde henrik prata me han och sn prata jag me madde igen ett bra tag hehe :D

nu får jag väl sätta mej ve tv elle nått har sutte här ett tag nu :)
pussokram // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0