Glada Ankan

hej hej!!

nu e det fredag igen veckorna bara rinner iväg ju... idag har jag jobbat hela dan typ :) blev väckt av min käre chef då han ringde och frpga om jag kunde stå på duvan 12-14 hehe klart ja kan säger man ju hehe :P sen åkte jag vidare till bergvik och stod där 15-20 så det bleven hel dag me jobb gött de hehe...
har gått bra idag va lite seg och trött då kan jag ju säga ont i huvve hade man me hehe :P...

igår va man ju på grillfest på bergvik :D gick in te stan vid 5 tiden typ där jag träffa maria och susanne.. jag och susanne gick te nöjes där jenny kom och hämta oss me bilen sen tog vi upp maria på vägen :).. vikka sköna männsikor hehe :D...
väl på bergvik åkte vi te baksidan där gillfesten skulle vara hehe fan såg ingen ting va fan tänkte vi e det inställt hehe men senfick vi se två personer en stereo och massa lastpallar som va bord hehe :P... whooohoo vikken fest haha men det rulla allt inlite folk sen vi blev 18 st i alla fall så det va ju inte fy skam e hehe :P... gööör trevliga männsikor allihopa hehe... vi gick tipspromenadoch åt snacks och grillat hehe va mysigt fast det va lite asfallts stuk över de hela haha...
vid 11 tidenåkte vi en te stan så gick vi te Glada ankan :) satt på ute serveringen hade jätte tervligt... de e såå stört sköna de va jag och 30+ arna hehe kände mej så mogen haha... servitören va värsta gullig me hehe så där har jag ställt in mej bra haha :P...
jag gick vid halv ett typ men de andra satt nog kvar väldigt länge för maria va så dålig så hon kunde inte jobba hehe praktikantenfick stå själv haha.... jag gick te e viss person igen hehe annars hade jag nog inte gått så tidigt :D hade väldigt trevligt i alla fall på kväll och natta hehe :P.....

längtar te nästa personalfest hehe det e såå kul :D.....

ne jag får nog snart lägga mej nu ska upp 5 te möra för ska me tåget te ötet 6.44 hehe :D skoj skoj nu har man fått lön me så mankan shoppa en del hehe :) det ska bli skoj va längesen man va nån stans såå....
får upp te karlstad sen igen för jobbar på måndagen igen hehe :P ...
tomas e såå skön han me hehe nu ringde han när jag vapå bergvik då satt han på blur moon hehe som gotta sej det e min tur idag sa han typ tusen gånger hehe :P...
ja det e skojsigt kul att man ha hamnat me så bra peronal det e verkligen ett + :D

ne nu måste ja dra mej te sängen
natti natti puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0