Göteborg

hej!!

slutet på veckan idag imorn börjar en ny vecka igen :) ska jobba imorn på mic men börjar inte förrän halv 4 och går te 7 :) trevligt me lite jobb... jag skulle vilja ha ett schema faktiskt i stället för den här ovisheten man kan bli ringd när som helst det går liksom inte att planera specielt mkt...men men nog om de hehe..

igår Lördag va jag och mor ner te göteborg te linda och patrik :) gick upp 20 i 5 på möra duscha och sånt packa lite och vid 6 cykla jag ner te station.. när jag väl kom dit kl va väl kvart 20 över då va det stängt öppna inte förrän 7 fick lite panik för jag hade ju inte tatt ut biljetterna. fick tag på en tant där i alla fall hon som skulle kolla biljetterna så det fixa sej allt hon kolla bara mina bokningsnummer så va det lungt :D...
i Åmål kom mamma på hehe som ett litet barn i en leksaksaffär typ haha.... hon ha inte åkt tåg sen hon gick i tvåan på lågstadiet hehe och då va det nog annat än va det e nu hehe såå det ville hon göra flera gånger åka tåg asså haha :P...
vi kom ner te göteborg när kl var 10 typ så åkte me bussen direkt te linda va en bit de bor på björlanda heter de:) ganska fint område ändå tycker ja.. sen vid halv 12 kom mona, bengt, yvonne och verner så då blev det smörgåstårta och tårta ute i trädgården :) va underbart fint väder.. Imber va oxå me och käka tårta :) det e hon som linda och partik bor hos väldigt trevligt,.
kl 3 åkte mona o bengt o dom hem så jag mamma och linda åkte in te stan och shoppa :D va öppet te kl 6 så fick shoppa lite :P... fick mej en klänning och en sjal bara haha...
efter att det hade stängt i affärerna så gick vi upp te avenyn te hard rock café :) och käka va jättegod mat där och ojojoj vikket ställe dit måste man ju gå och festa nån gång hehe mäktigt va de vill jag lova :P,,,
när vi satt där och åt kom det massa bal tjejer alla va jätte fina och riktigt dyra klännigar hade nog en del hehe ja det va lite roligt att se.. de gick in på lilla london sen så vi stod och kolla på alla en bra stund och kolla in alla klänningar haha... efter det gick vi vidare till lisseberg hehe :D va tre år sen jag va där haha... åkte ju inget nu då gick bara in och kolla käka glass och så hehe fördriva tiden lite...
kl halv 11 på kväll skulle vi åka me torrskogsbuss hem för det hade vart en tur på "singin in the rain" linda åkte hem halv 10 ungefär så jag och mamma gick och satte oss på mac donalds där vi scandinavium och vänta på bussen... då när vi satt där kommer jag på att jag glömt min jacka hos linda och i den låg mina nycklar te lägenhet och affärn och jag ska ju jobba måndag så vi fick stanna kvar haha jag och mamma tog bussen te linda så va väl där kl 12 på kväl elle nått hehe..
usch va less jag blev på mej själv men jag hade verkligen inte en tanke på den jackan eftersom det va så varmt ute och så hängde den i graderoben så det va inte svårt att glömma bort att den va där hehe men vikken himla tur att jag kom på det ändå annars hade det ju vart värre. nu va det ju ingen skada skedd men jag ville ju hem te torrskog lite men så blev de inte raka tåget upp te karlstad igen hehe... åkte me 10.07 tåget från gbg så jag va väl här i karlstad vid ett ca.
ja det va min helg :)

image133

                        
image143

här va lite bilder från kalaset :) lnda och patriks lägenhet och lite shopping på liseberg hehe

här e det som jag köpte i göteborg
image144image145
 blev väldigt sommar inspererad när det va så fint väder så det blev blommigt för hela slanten hehe och det e ju inne nu me ska va så :) ja blev riktigt nöjd me mina fynd ändå

pussar o kramar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0