Lång Tisdag

hejhej!!

sitter i min lägenhet helt själv hehe som alltid typ :).. har ganska tråkigt och kl e inte alls mkt går segt har precis fått i mej lite mat så man kanske skulle ta sej en tupplur har inget bättre för mej och vädret idag är inte så roligt mulet och kallt men det regnar inte i alla fall.. skicka ett mess te nina och fråga om vi skulle träna sen hoppas hon vill :) så hittar man på nått i alla fall va ett tag sen man va där me så det skulle behövas har typ 7ggr kvar på mitt kort haha :D så får ligga i nu :P:..
längtar tills på lördag ska bli såå kul :) har i alla fall beställt tågbiljetter nu till mej och mamma :) och mamma som aldrig åkt tåg typ e super nervös att hon ska missa tåget i åmål haha jag går ju på i karlstad jag :D men det ska nog gå bra.. ska åka 6.46 på möra härifrån på lördag jobbigt hehe och så blir det säkerligen sent på fredag först jobba och sent får man besök så det kan nog bli sent hmm.... jaja får la sova på tåget :)...

Chris Brown - Forever <3 kan man annat än älska den låten ne tror inte det :) ni måste höra den...

puss o kram // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0