Måndag 26 maj

hej hej!!

idag blev det först en promenad på en timme innan frukosten :) gött väder ABSOLUT hehe :P... det blir nog såimorn me man blir så pigg och känner sej så fräch efter en promenad på möra..
sen hände inte specielt mkt satt vid datorn och tv hehe :D va en sväng ner te ica och handla lite det viktigast, vid 15 cykla jag ner te stan jobba på MIC 15.30-19 :)... va rätt lungt idag men det e ju måndag så det förstår man väl kanske hehe...
letar som bare den efter några bra jobbar skor hehe :) vet inte riktigt vad men det måste va nå sköna skor har beslutångest.. får bara skavsår av de skorna jag ha köpt på scorett haha inte bra :P... jag grönnar på om jag ska köpa mej converse de e ju goa och de kan jag ju inte få skavsår av tycker ja.. eller tyg skor vanliga hmm... det e inte lätt...
imorn ska jag inte jobba hoppas på att det blir fint väder för då ska jag gå ner och lägga mej vid sundsta o sola hehe :D.. tomas ringde förrut och jag fick jobba ännu mer hehe på onsdag ska jag jobba eftermiddan på MIC igen.. jag hade annars tänkt att åka hem te torrskog imorn men nu blev de ju inte så :(..
vill hem te mina katter sen vill jag se hur det går me bygget hemma :) och så vill jag ut och fiska me mormor hehe... men det verkar som jag aldrig får nån tid te de..

här e lite bilder från grillfesten i torsdag :D
image146image147image149image148image150image151

image152 
Blev en jätte lyckad kväll jag hade verkligen jätte roligt :)
Maria, Susanne, Jenny och jag och våra grabbar hehe :P

e det nått bra på tv idag tror inte de va :( tråkigt...

pussar o kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0