Måndag igen...

... och Solen skiner :D underbart är inte nån värme ute än men det e klar blå himel ute och jätte fint :) skönt vill inte ha tillbaka det äckliga snö blasket det e ju för katten maj då ska det ju va fint, snö ska det absolut inte vara  BLÄ:...

idag på en måndag blir det nog att jag ska ut och handla lite måste fylla kylskåpet me diverse varer :) sen fick jag ju presentkort på Åhlens 200 kr så ska gå dit och seom jag kan hitta nått jag vet att jag måste köpa mej en potatisskalare i alla fall :P sen vet jag inte men det finns ju så mkt fint på Åhlens :D..
 9 juni är det RIXFM Festivalen här i karlstad :D hehe då blir det party girls... roligt roligt längtar..

nu ska jag hoppa in i duschen 

kram o puss // mika
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Va trevligt att du fått se solen idag jag har med haft klar blå himmel och sol men rätt kallt!
Ja faan va jag längtar nu! Ska bl kul att festa igen!!! :)
Puss

2008-05-19 @ 18:52:52
URL: http://linkan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0