Systemet :P

hej hej!!

nu har jag komme upp te karlstad igen :) kom imorse vid 10 tiden...
har vart jätte gött att få vart hemma ett tag, på söndagen åkte jag buss te årjäng där sandra och camilla kom och hämta mej sen va det hem på kalas :) vi va en del folk jätte roligt fick jätte mkt fint :D kan lägga in bilder på det jag fick nån annan gång...
på måndagen körde jag syrran te årjäng för då skulle hon hit upp te kd, på tis och onsdag va jag hos mormor och morfar :) va ute och fiska för första gången i år hehe men det nappa inge bra två vecker te så kanske :P... sen klippte jag hela deras gräsmatta så har bränt mej lite hmm.. men de e ju så hehe...
älskar detta vädret det e helt underbart snart börjar man väl nästa klaga på att det eför varmt hehe ne då det e verkligen efterlängtad :D

PREMIÄR på systemet idag hehe :P.... fick bli första gången i karlstad fast jag hade tänkt att gå in i bengtsfors först te camilla men så blev det ikke mkt lättvindigare att handla här hehe :D
så nu har man gjort det va lite pirrigt får jag medge hehe men ändå kul hehe, kände mej så liten när jag gick in där :D jag fick visa leg hehe men det viste man ju att man skulle få göra hehe handla nästan för 400 kr men jag hade ju fått 300 i present kort på systemet så det blev ca 100 jag betala bara  :P... så nu har jag bunkrat upp för helgen :D ska bli sååå himla roligt,
hade vart skoj och madde kunde vart me oxå men det tar vi igen i sommar :)...

imorn ska jag jobba på bergvik halv4 - 20.. men först har jag tvätt tid 7-10 sen ska jag storstäda inför helgen..
när jag jobbar på bergvik kommer mor och hälsar på ska inhandla grejer te maten och så hehe :D bra att hon kommer och hjälper mej hehe så ska göra potatissallad och lite kladdkaka och mm... ska bli funktbricka me rostbiff, kassler och egengjord potatissallad mums så det blir nog bra, sen åker hon på lördag möra linda och co kommer redan kl 10 på möra så ska ner och möta dem då vid station :)

på söndag blir det direkt hem te torrskog igen för ska på konfirmation hehe :D bakfull och gla :P... hehe det e fullt upp hela tiden fram och tillbaka hehe men det funkar e ju ganska van nu hehe :P...

nu ska jag ut i solen och steka lite hehe :)

pussar o kramar mika

Kommentarer
Postat av: madde

Härligt med en debut hehe jag längtar tills min ;)
Va trevligt att snacka förut! Längtar så till vi kan leka. :D
Puss

2008-05-08 @ 19:38:00
URL: http://linkan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0