tråk väder :(

hej !!

nu har snart denna fredan gått me hehe... idag har jag bara tatt det lungt va ner te stan en sväng, gick ner i mysbyxorna orka inte bry mej hehe... prata i alla fall me tomas så nu vet jag vart jag ska v hela helgen hehe det blir alltid ändring på det som står i schemat hehe men men det spelar mej ingen roll vart jag e bara jag får jobba hehe :P..
så imorn blir den hela dan på MIC helt själv lite tråkigt men man har ju kunderna hehe.... kan bli mkt folk imorn men scorett i MIC e ju inte såå stort som på duvan så det ska nog gå bra hehe...
det tråkiga va att tomas va inte hemma på söndagen så han kunde inte komma och stänga för mej då :( fick panik va fan skulle jag göra då... men skicka ett mess och fråga jenny snällt och hon skulle göra det :D då blev jag glad hehe så man kommer hem och kan fira my birthday hehe... annars hade inte nästa buss gått förän kl 9 på kväll hade vart lite segt men e glad att det löste sej :)...

när jag kom hem har jag inte gjort nått låge i soffan i några timmar kanske hehe det e ju så tråkigt väder så man har ju ingen lust attgå ut precis nee så det har vart riktigt slappt me andra ord hehe :P... men jag har faktiskt strykt upp all tvätt det va inte dåligt gjort av mej hehe :) gjort nått vettigt idag hehe...
 
såg dessa docker nere på mic visa upp kläder

image111

det skumma va att det inte va några docker hehe :P fan trodde helt klart att det va docker men då såg jag att den ena tjejen blinka hehe skvatt te och sen börja den andra prata hehe :) det va lite coolt faktiskt hade aldrig orkat stå stilla så länge :P...
de va väldigt proffsigt sminkade :)...

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0