21.38

Hej

Hemma från bergvik :) tog en hel timme att åka från bergvik hit te mej hehe det e helt sjuk Jäkla bussar ännu en andleding till varför jag vill ha bil.  bussen fårn bergvik va det segaste jag vart me om han hade väl nyss fått buss kort han som körde och sen va det byta av chaufför vid busstation och det tog ju en evighet de me för då stod de och prata i säkert 10 min och den tjejen som körde va inte bättre hon ååå så jag missa bussen me kanske bara nån minut i stan som gick hem så då fick jag vänta i ytterligare en kvart fyyy fan säger  ja bara kallt va det ute me :/....

nu e jag i alla fall hemma har duschat och nu ska jag måla naglarna sen får det nog bli nån macka innan jag lägger mej, upp tidigt imorn och te bergvik :)



Personalfesten imorn :D ska bli såå skoj.. ska byta om på bergvik och åka direkt efter jag slutat till MIC hehe jag hoppas bussarna håller tiden imorn annars blir jag galen..

Det e såå underbart me all snö som ligger det e såå fint och det blir så mkt ljusare fast det e himla kallt då men det ska ju va kallt me så snön får ligga kvar :)  hoppas det snöar mer imorn hehe vill ha mkt snö :P...

puss // mika

Kommentarer
Postat av: jenilita

älskar din bakgrund man blir så glad av rosor! så e dom rosa med:)

2008-11-22 @ 03:17:24
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0