Bilder från Halloween

Hej hej

Nu har Amanda åkt, ska snart göra nån mat och sen ska jag göra mej i ordning innan jag ska ner te stan igen och möta upp Ellenor efter hon ha slutat så ska vi gå lite i affärer :) ska se om jag kan hitta nån ting te MIC festen det e ju inte så jätte långt kvar dit och jag måste hitta nån nytt..
ska kolla i en affär som Helen tipsa mej om den skulle ligga mitt imot H&M en lite butik men det fast många snygga klänningar där sa hon så där måste jag kika in.


Liter bilder från Lördags kvällen :D


jag och lollo när vi väntar på bussen ner te stan :)

        

       
hehe det e kul att göra sig till framför kameran ibland och påvärkad det e man ju oxå hehe :P

           

Trevligt Bengtsfors folk :)
Edman, Christian, Linus, Jimmy, Daniel, Sandra och ja och Lollo


 På Arena

     



det var lite bilder från kvällen :) och ni kanske ser va roligt vi har hehe jag hade en toppen kväll va längesen man hade så trevligt :D



Pussar


Kommentarer
Postat av: SMCF

Jahaa! Haha. Tjaa!:D taack!



bra med dig annars eller?



kram

2008-11-03 @ 16:00:09
URL: http://solaange.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej !

Vad tycker du om mitt senaste inlägg. Har du några tips ?

Kram H

2008-11-03 @ 16:05:56
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Emelie

åå verkar som du haft en underbar kväll:D

2008-11-03 @ 19:10:17
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0