Blev väckt av chefen

Han ringde nu bara för några minuter sen jag låg och sov jätte gött så fråga han om jag skulle kunna jobba hans tid nu på mic på möra, ska ju jobba eftermiddan idag på duvan så det hade ju blitt en hel dag och visst e det bra me jobb för det e ju mer pengar..
men jag känner ändå det att jag har ganska mkt att göra idag, ska ju hem i kväll till torrskog så måste diska och sånt sen åker Ellen hem te Bengtsfors idag me och hon ska ha mej sej all packning för det e sista dan hon e här nu så jag ska få me alla hennes grejjer vilket e en del och ta hennes bil ner te stan när hon slutar vid tolv.. så det fick allt va tomas blev lite stressad nu men han kunde ju ha tänkt på det igår men så här e det ju ganska ofta. så han skulle fråga en praktikant nu och ställa på mic. jag får väl va uppe nu då för kan inte somna om tror jag sen har jag ju en del att göra.. Kan hända att Tomas kanske ringer igen så jag får nog hoppa in i duschen och va berädd om det inte skulle lösa sej för då får jag ju åka ner men vore tacksam om jag slapp.. har ju ändå jobbat hela denna veckan me så de fyra timmarna gör inte så mkt skillnad.

Kommentarer
Postat av: Karin

hum jag förklarade ju bara hur namnet kommit till

2008-11-28 @ 10:13:57
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Erika

sv: ja den var bra, men förra året så tyckte jag kalendern var bra, men detta året känns det som om den kommer suga :P

2008-11-28 @ 15:54:21
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Karin

humm hehe nää igår skrev jag ett inlägg om att jag inte hade en ANING om varför folk sa lussekatt, vad det betydde.. så jag tog reda på och förklarade det..

2008-11-28 @ 17:51:04
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0