Dret väder

Hej hej!!

Nu va min dag gjord på duvan och jag kan ju säga som så att det blev en väldigt lång dag och då kan ni ju kanske lista ut varför oxå :/
det som va lite roligt va att två st killar (kunder) som inte alls kännde varann, fråga mej om jag hade vart på blue moon igår hehe, det e ju lite coolt att två st frågar på samma dag antagligen så måste det ha vart nån på blue moon igår som va väldigt lik mej hehe jag har ju inte ens åldern inne.
Gick in och handla på konsom efter jag hade slutat så därför missa jag bussen och fick vänta i 20 min :( det regna och blåste och va inte specielt varmt uuuhhh...

Idag kommer Ellenor, men hon skulle inte åka från bengan förrän vid 8 för Amanda skulle me oxå och hon jobba te 8, så de e väl här halv 10,10 om allt går som det ska.
Måste röjja upp innan hon kommer och nu MÅSTE jag verkligen, många gånger som jag sagt att jag ska städa men det har "alltid" komme nått annat i vägen.

Här e en bild på min outfit en dag me mina nya huddie :)
 jag jobba inte den dan.

Idag e det Gossip Girl om jag inte tar fel :)

Nu ska jag ringa Pappa och gratta han på Fars dag <3

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0