Färjestad

Go morron :)

En betydligt bättre morron  idag, inga böter :P... I natt sov jag väl så där vakna av att jag hade värsta ont i magen allt i magen bara knöt sej och jag kall svettades blev yr i huvve så jag viste inte vad jag skulle ta mej till. fick gå upp i alla fall då jag tog mej en alvedon och drack vatten blev lite bättre så jag i alla fall kunde somna om, och nu känner jag inget så jag vet inte va det va för nått skumt.

igår vann Färjestad me 2-0 mot Timrå :D va jätte kul att gå på matchen va längesen man va där även om det inte va så mkt folk som det brukar vara.. tyckte inte heller att Färjestad va så bra som de brukar vara men de vann ju i alla fall :) Amanda hejja ju på Timrå så hon blev lite putt hehe men inte så farligt. Efter matchen så blev det värsta kön vi hade ju bilen så vi stod väl i kö ca 40 min det va segt men det fick ju gå, vi missa Desperate dock :(



Idag är det nog inte mkt som händer, Ellen börjar kl 15 idag så hon ligger och sover just nu får snat väcka na :) jag vet inte vad jag ska hitta på i eftermidda faktiskt det blir nog väldigt lungt, fundera på om jag kanske skulle åka te friskis men får se det blir ju så mört om kvällarna och då e det inge kul att gå, och jag vill nog helst inte ta Ellens bil om hon inte sj e me känns lite dumt.

Nu ska jag laga te frukost och se om jag får upp Ellenor

Ha en fortsatt trevlig Onsdag
 Kramar // mika

Kommentarer
Postat av: Adler

Den sista klänningen är även den från forever21.com =)

2008-11-19 @ 14:28:55
URL: http://jessicaadler.blogg.se/
Postat av: carro

Hihi jag hade också valt den rosa :)

2008-11-19 @ 15:01:35
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: jag med, hoppas jag :)

2008-11-19 @ 15:48:41
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0