mätarbyte

Go morron!!

en underbar morron idag :) det e strålande väder ute jätte härligt ska ta mej en lite promenad sen och sortera soperna hehe :)
nu har jag diskat upp all disk och damsuge och plockat undan lite och städat så nu kommer Ellen bli gladnär hon kommer hem hihi :P..

Idag ska vi ut te bergvik och IKEA :D ska bli skojsigt fast jag har dåligt me pengar så jag kan inte inhandla specielt mkt ändå men det e roligt att kolla och nått blir det säkert ändå även fast man vet att man har dåligt me pengar hehe...
så jag ska ta Ellens bil ner te stan när hon slutat och hämta upp na och åka direkt te bergvik,hade ju tänkt att vi skulle te friskis idag men får se hur det blir me det man vill ju inte stressa när man går på IKEA heller.

de ska byta elmätare här så strömmen kommer brytas 10-15 min men det värsta e att jag inte riktigt vet när den bryts men jag ringde nu och hon trodde den skulle brytas runt lunch tid och då gäller det att allt e stängt och urdraget annars kan det bli fel på grejerna tex tv och dator. så jag ska nog stänga av den alldeles snart :P.. nu ska jag nog gå ut..

jag och min sambo ellenor :P
önskar er alla en fortsatt trevlig dag i solen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0