Nöjd :)

HEJ !!

En heldag på stan blev det nästan idag, åkte ner te stan halv 12 sen klippte jag mej kl 12, blev jätte nöjd hon som jag hade va jätteduktig och hur trevlig som helst så även om det va lite dyrt så va det absolut värt pengarna för hon va jätte noga och berätta jätte mkt om va som va bäst för mitt hår..
köpte en värmeskydds sprej till mitt hår som jag ska ha innan jag plattar håret vilket jag gör rätt så ofta. hon tog i det i håret nu när jag satt där och det va suvveränt verkligen och lukta gott gjorde den me :) den va inte så billig men..
ja jag blev JÄTTE nöjd i alla fall :D
får ta några kort när jag färgat håret me som Ellen ska göra på mej imorn :D

Det blev ingen friskis idag som planerat, efter jag hade klippt mej gick jag runt lite i stan sen vid halv tre sluta Ellen så då gick vi och fika på T va jätte mysigt där ju, sen ville Ellen kolla i affärer så då gick vi runt typ i alla affärer som fanns känns det som hehe.. jag köpte mej en hudd tröja på Carlings :D älskar den.
usch va pengarna gick idag även om man inte köpte mkt men det va klippningen det gick liksom på 580 kr för att jag köpte den sprejen.
sen gick vi hem typ kl 18 hihi så lite ha vi ju motionerat idag ändå :).

Nu har vi åte makrillsfilér me potatissallad och en jätte god röra ellen gjorde rödlök tomater och krydder och olja värsta fin midag hehe blev propp mätt i alla fall :)...
nu ska vi snart ha lite hemma spa hihi köpte ansiktsmasker och så hehe..



  
SUNNE :) längtar så mycket tillbaka.. bästa på hela sommarn :P  dansbandsvecka



idag e det Desperet :D nu ska jag sätta mej i soffan och kolla på uggly betty

pussar


Kommentarer
Postat av: SMCF

Jaa veeerkligen! Hur mycket kostar den? vet du de.

2008-11-04 @ 22:06:56
URL: http://solaange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0