ny vecka

God morgon :D

nu e det en ny vecka igen..va fort det går snart åker jag te ullred hehe ska bli jätte roligt.
denna veckan e sista veckan för Ellen att praktisera jag tror hon tycker det e rätt gött för hon vill Väldigt gärna va i bengtsfors hehe hon kommer nog inte flytta därifrån..

Idag jobbar jag på bergvik 9.15-15.45 så ska snart gå ut te bussen nu det tar ju sån jäkla tid. jag jobbar faktiskt hela veckan :) underbart me lite money hehe det behöver jag :P
nu ska jag platta håret innan jag ger mej i väg men vi hörs senare i kväll :)

pussar // mika

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

ååh, ullared hade jag oxå behövt till :) Måste köpa lite julklappar nu ju! Allt bra med dig? Kram

2008-11-24 @ 14:24:29
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0