Pappa vart på besök

Han har nästan precis gått nu, skulle hämta folket vid färjestad. det va färjestad- linköping som spela idag vet inte hur det har gått får kolla upp det men det va nog en spännande match linköping e ju duktiga.
jag bjöd pappa på kaffe och så stekte jag ägg som vi hade på mackorna mkt mumsigt :)

jag och lollo hitta allt både takterassen och tvättstugan till slut elle jag tvättstuga va lite svår att hitta men då haffa vi en kille som kom och parkerade sin bil där utanför så ja fråga vart tvättstugan låg så då fick vi reda på de me hehe men det stod inte på dörren så det va ju inte lätt att hitta.. Han va riktigt snygg oxå mmm ;)
takterassen va lite häftigt gött att sitta där och sola te sommarn hehe :P... Gick väl från lollo 20 över 6 typ missa precis bussen såg den åka iväg när jag stod på torget så då fick jag ta 6:an istället och den va full knökad för det e ju den som går te färjestad så många skulle väl te matchen.. fick gå från ica och när jag kom in då stod pappa där vid min dörr hehe :P han hade precis komme så det va ju tur bra timeing.





Har kollat lite kort nu och hitta detta kortet på mej när vi var på klassresa till frankrike :)
längtar tillbaka elle i alla fall till värmen måste verkligen komma iväg nån stans snart skulle va såå härligt



Pussar // mika


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0