PersonalFest MiC :D

Hej hej!!

Är hemma nu elle jag ha vart hemma ett tag men jag va ju tvungen att kolla på Gossip girl så ha inte kunnat skirva hihi :P men jag gör de nu :)

Igår efter jobbet va det bara för mej att byta om snabbt till festblåsan och ut te bussen så va i stan vid halv sju redan :) snabbare buss denna gången hehe...
Tomas kom i alla fall och mötte mej så jag kom in te MIC, sen va det för fest på Scorett hehe me alla underbara personer, drack en massa vin och tjöta hehe mkt trevligt.
när kl va 19.30 gick vi ner till "själva" festen fick dra lappar så blev vi bordsplacerade, vi fick tomtenissarnas bord :P hamna bredvid Helen,Nina och Maria de andra satt lite längre bort vid nått annat bord lite tråkigt att vi inte blev på samma bord alihopa men det fick ju gå hehe fick en jätte god buffé lite annurlunda men det va väldigt gott tyckte jag :)
sen va det lekar tävla mellan bordena va lite roligt jag kolla på men de som sprang och masa va roliga hehe... sen va det disco typ hehe ojojoj va vi dansa hehe :P... scorett brundarna självklart först ute på dansgolvet hehe :)
hade verkligen en helt underbart rolig kväll och självklart e det tack vare alla mina tjejer
Chatrine, Nina, Jenny, Helen, Sussi, Marie, Maria och Tomas.

Dresscode: julfin
lägg märke till att jag va den ända som va röd hehe :P

min Scorett familj :)

   
förfesten på Scorett :)

 fina tomtar hehe :P

         

Under Kvällen Mat, Dans, Lekar :D

 buffé bordet :) mumma

Kvällen blev verkligen lyckad MIc hade verkligen ordnat en jätte bra fest längtar redan till nästa personal fest hehe :)

Åkte väl hem halv tolv tror jag blev rätt dålig hehe elle ja inte dålig såå men kanske lite för full hehe men kul hade jag, åkte te gruvlyckan till en kompis så sov jag där närmare te bergvik där i från :) slapp gå upp så tidigt hihi



jag tackar för en helt underbra kväll :) 
puss // mika


Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; ja det verkar ju så :D

2008-11-23 @ 20:59:42
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: Snyggaste snickarn på stan...

Kompis...hehe...

Mikkan då?;)

2008-11-24 @ 00:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0