somnar snart

Go kväll!!

Har haft en trevlig da ida, Amanda va här te ett sen städa jag lite och satt vi datorn självklart innan Ellen ringde.hon fick sluta tidigare än va jag hade förväntat mej så det va bara att slänga på mej lite mascara och gå ut te bussen, sen gick vi i stan kolla kläder :) jag fick mej en klännig på gina faktiskt skräll att det va på gina me hehe köper nästsn allt där billigt och bra :P
men det blev bara de köpte inge mer och det e väl bra i och för sej för då sparar man ju lite pengar hehe... sen gick vi hem det blev fort mört men det e mysigt me med alla gat lamper :)
tog kort på den uderbara fina klänning som jag vill HAAAA!!! men den kostar nog ett par tusen oxå :(

 visst e den helt sagolik <3



Imorn ska jag te frissan och klippa mej yay :D det va ju ett tag sen om jag säger så så det ska bli underbart gött för mitt hår. ska klippa mej på det nya stället på duvan huset Nikita Hair hoppas de e bra för det va inte billigt..
men det va ju längesen jag klippte mej så det får väl gå men det blir nog första och sista gången för så mkt betalar jag inte bara för en klippning.. fick ju 20 procents rabatt där för det e typ öppningserbjudande och då fick vi det som står i affärerna där så det va ju snällt men även om jag får 20% så e det fortfarande dyrt så då kan ni nästan tänka er va dyrt de e.. ska klippa mej kl 12 sen blir det väl lite affärer igen och sen hem får se om jag kanske väntar i stan tills Ellen ha slutat beror på hur lång tid klippningen tar.

nu blir det nog sängen väldigt snart för jag somnar nästan här vi bordet

P.S tack för komentarerna :) vill ha mer blir så glad av det lilla jag fått nu hehe.. D.S

puss o natti natti // mika

Kommentarer
Postat av: SMCF

Ojj fifan vad fin! ;o Vart hittade du den? de är bra tack. hur är de själv? var du ute i Lördags eller? PJUSSS

2008-11-03 @ 23:12:33
URL: http://solaange.blogg.se/
Postat av: Emelie

ja ok :) ja men visst de borde vi :)

2008-11-03 @ 23:36:39
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0