Stay with me

Nu har Ellenor åkt hem te Bengan, så nu e jag själv igen över helgen.
nu är all tvätt klar med känns underbart gött ska bara vika det sista men jag har inget kvar i tvättstuga :) .

Vi käka vaniljglass me smälta hallon förut innan ellen åkte va mumsigt hehe :)

Vad ska man hitta på i helgen då?? jag ska ju jobba fre,lör,sön men ändå det kommer kännas konstigt nu när det inte ska va nån här i helgen. antaligen blir det väl bara slapp och sittanes framför datorn hehe när jag inte jobbar.
kan ju va gött att ta det lungt en helg me..
Dagarna går så fort så det e snart söndag och då kommer ju Ellenor igen.


MIn underbara Sandra Klara B-körkortet idag :D hon är så himla duktig min lilla gumma
snart kommer väl hon och har C kortet me hehe :P.
Tuff brud detta sörru
GRATTIS



Sandra och jag på per gessle i Karlstad





PUSSAR & KRAMAR // MIKA

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja visst är hon:) det kommer ska du se;)

2008-11-06 @ 18:18:57
URL: http://ungmamma15.blogg.se/
Postat av: Sofi

sv: tack!! :D

2008-11-06 @ 21:31:00
URL: http://sofianderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0