tvättar

God morgon!!

Har precis vart nere me tvättet och sätt på 3 fulla maskiner :O Ellenor sover fortfarande men det va väl ingen skräll hehe men hon får snart gå upp nu för vi ska iväg te polisen så fort tvätten är klar. Efter vi ha vart hos polisen så ska jag faktiskt köpa mej ett par strumpbyxor som jag ska ha te klänningen på lördag och sen får jag se om jag hittar nått passande smycke till me :) sen måste jag nog handla lite mat me börjar bli tomti kylskåpet
Ska bli grymt skoj på Lördag fick inbjudan te förfest oxå igår av maria :) det som e lite synd e att jag ska jobba dan efter 10-18 på bergvik så jag får ta det ganska lungt ändå men det gör inget tror det kommer bli superkul ändå det brukar ju va det på personalfesterna :) och så får man ju tänka på pengarna man tjänar på söndagen hehe...

Jätte fint väder idag :) underbart längtar så te första andvent så man kan börja pynta hehe :P.. sen ska jag ju te Ullared :) Mamma skulle komma upp nån helg då och hjälpa mej städa hihi.. det e bra de haha :D



Nu får jag få väkt på sömntutan men vi hörs säkert i eftermiddag :)

pussar // mika

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; hah nej! :D

2008-11-20 @ 11:42:56
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0