Twilight

God morron!!

Uppe me tuppen och ska iväg och jobba snart :P idag ska va på bergvik 9.45-15.45 sen efter jag ha jobbat ska jag hämta mina vantar på gruvlyckan och sen kanske jag ska hjälpa lollo me flytten för hon flyttar nämigen upp te Karlstad idag :) ska bli intressant att se vad hon har för lägenhet, den ska ligga i stan nån stans man ser nöjjes från hennes balkong hehe...
Ellen jobbar eftermiddan idag så hon ligger och sover nu annars brukar det ju tvärst om att jag ligger och sover och hon e uppe tidigt hehe...
sov inte såå jätte bra inatt har fått halsfluss igen typ på ena sidan den mandeln e så stor så det går knappt att svälja måste fåå mej halstabletter idag.. strepsil elle nått...

Igår efter att jag hade slutat jobba så kom Ellen ner och vi gick till donken och käka och sen va vi på bio och kolla på Twilight :D den va jätte bra, man hade hört så mkt om den så man hade värsta förväntningarna och jag håller med alla till fulla att den e verkligen värd att se :)

 
ni måste see den om ni inte ha sett den och kom ihåg film e bäst på bio ;)

nu ska jag sminka mej och få på mej nö kläder men vi hörs säkert i eftermidda när jag har gjort alla mina ärenden :P.. fick pengar igår me wwweeeiiiiii nu e man lite rik igen hehe men jag ska spara bättre denna månaden det e ett som e säkert.


pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh den ska jag se =)

2008-11-26 @ 20:50:09
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0