Väntar på Ellen

Hej hej

Sitter och väntar på att Ellen snart ska ringa för då ska jag gå ut för vi ska ta en tur me bilen och jag ska visa henne vart resturang muken ligger så hon vet vart hon ska imorn eftersom hon ska praktisera där i 4 veckor.

är super super trött men det e kanske inte så himla konstigt efter som att man inte fick sova mer än 3 timmar i natt sen har jag jobbat idag me på duvan 12-16.. hade en helt underbar kväll me Lollo och allt bengtsfors folk som va här super skoj :D
men får berätta mer imorn och lägga upp lite bilder :) för nu orkar jag inte hehe..

Har inte åte nån riktig mat idag heller vart tar matlusten vägen när man e lite bakis och dagen efter?. får bli macka och mjölk sen när Ellen kommer.

  puss o kram från mej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0