Angry Lady

hehe ja hon va inte arg på mig tror jag i alla fall :) men nu imorse, jag låg i sången fundera på om jag skulle gå upp eller inte.. men det fick jag ju svar på snart för det ringde på dörrklockan, jag tänkte va fan e detta jag väntar ingen och det e väl ingen som känner mej här så blev lite rädd. jag drog på mej ett linne och kolla i kik hålet och där står det en tant jag öppna lite försiktigt och det första hon sa TVÄTTAR DU!!! me lite högre röst... -nej det gör jag inte jag ska tvätta kl 14 sa jag snällt nyvaken som jag va hehe :P... hon va förbannad sa hon och flaksa me armarna för det va nån som tvätta där nu och det va hennes tid så alla maskiner va upptagna .. och så sa hon att hon tänkte direkt på nr 17 och det e mitt nr när jag tvättar hmmm vad ha jag gjort förut som fick henne att just tänka på mitt nr konstigt eller e det bara för att hon vet att det e en ungdom. hehe skumt.. stackars tant som ska hetsa upp sej så för en sån sak jag hoppas hon fick sin tvätt tid tillslut.. bara hon inte e kvar när jag ska tvätta hehe :P...

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha! Stackars tant! ;D

2008-10-22 @ 19:27:59
URL: http://oggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0