Blås väder uuuhhh

Hej!

Har nu kommit hem från jobbet, köpte me mej grillade kyckling klubbor och potatis sallad innan jag åkte så har sutte och käka det nu mkt mumsigt hehe e propp mätt nu orka inte äta upp allt så då har jag imorn me :D
idag på jobbet va det lungnare än vad både jag och Cathrine trodde :( så det ha vart väldigt soft, har prata en massa skit hihi sen prova massa skor, Chatrine va en sväng te gina och köpte sej en tröja hehe och jag va över te Jenny på mic en stund och vi ha vart hos skomarkarn hehe.. så ni fårstår att det inte vart så mkt säljade..
Tog hem de bruna fodrade skorna nu så ska prova lite mer men jag tror nästan att det får bli dem..

det va massa Nynasister i stan idag :/ och tusen poliser typ.. de hade nån demostration jag fatta inte va det va först men sen fick jag ju reda på de.. usch säger jag bara att sånt ens får finnas eller existera det e för mej oberipligt. och det va unga oxå som gick runt undrar om det verkligen förstår innebärden me de de gör.. usch usch usch,,  det va så mkt folk som va irreterade på detta att de va här och att de inte borde vara de mm mm..

Det blir i alla fall för mej en lugn Lördag ska bara va hemma och slappa och titta på tv.. känner inte för att gå ut nu heller när det e så himla blåsigt och ruggigt väder ute..
imorse när jag väntade på bussen, det gick ju inte att stå åt ena hållet för då flög allt hår i ansiktet och min "frisyr" blev ju lagom snygg hehe.. trodde det skulle ge sig me detta blås väder men tydligen inte..
 



bjuder på en bild från sälen på familjen Nilsson
längtar te snön kommer vill upp och åka skidor :)


puss // mika
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0