bonde o grey´s

hej hej :)

Nu är jag uppe i Karlstad igen, kom halv 7 typ åkte me bussen från årjäng 17.10. känns gött att slippa stressa så det va därför jag åkte idag men hade jag åkt imorn så hade jag fått gått till jobbet me en gång för bussen hade inte vart här förrän 13 och jag börjar13 imorn på mic.
Jag får gå upp tidigt imorn ändå för måste åka ut te bergvik och byta en jacka som jag fick me mej från min kusin och så får jag hadla mat och gå te systemet sen ska jag in på nån leksaksaffär och kolla efter vingar hehe :P
Lollo kommer hit på fredag eller lördag.. vi ska ut på lördag och då tyckte louise att vi skulle klä ut oss te dödsänglar men jag vette fan hehe det kommer nog bli svårt att få till det så att det ska se bra ut, jag har inte ens hört och det e nått utklädning nån stans men det borde de ju va nu på halloween men det e nog INTE så många som klär ut sig.

Igår va jag hemma hela dan och bara slappa framför tv men sen så ringde sandra vid 5 tiden så då åkte jag bort te dem :) va mkt trevligt att träffa familjen fredriksson och karlsson igen :P...  det händer alltid nått när man e där och man skrattar näst in till hela tiden hehe.. de fick för sig att vi skulle åka bort te graget och hämta sandra bil för att lyssna på hennes ljud hehe hon har ju koppla in baslåder och massa högtalare så den dunka rätt rejält hehe :P.. sen tog vi bilen hem te henne , Sandra körde fast hon inte har körtkort än men vi bor i skogen och där finns de inga poliser hehe.
va trevligt i alla fall, åkte hem vid 22 typ efter desperet men va ha hänt me desperet tyckte inte alls det va bra nu när det har gått fram 5 år allt blev bara så konstigt :(.
Åkte me sandra och co upp te Årjäng idag för Camilla skulle klippa sig så det passa bra för då slapp mamma köra upp. vi hade sandras bil upp hehe dunka musik hela vägen hehe det vibrera i ryggen av basen kan jag ju säga hehe och bara raggar musik typ Eddy och en massa 80-tals hits hehe.. ja va ska man säga hehe inte för att jag har nått imot det men det e ju verkligen runt omkring hemma i ett nötskal :P

nu ska jag sätta mej vid tv och kolla på bonde söker fru hehe :P och sen blir det grey´s kl 21 :D

pussar // mika

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack så mkt :) shit vad mkt du gjort om nu i din design ;)

2008-10-30 @ 17:43:18
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0