Ensam i skogen

Hej hej

jag krångla mej in på denna datorn ändå.
just nu sitter jag hemma i mitt rum och tittar ut på det tråkiga vädret ser väldigt kallt ut och dött men jag ser bara en åker och skog så va för liv kan jag vänta mej att få se en älg kanske hehe :P...
Mamma och pappa är inte hemma, mamma jobbar och pappa skulle besikta nån buss tror jag, så det e rätt ensamt men mamma skulle sluta tolv idag så jag e inte ensam så länge till.

Igår åkte jag te mormor och morfar, vi va ute och gick och sen åkte vi te lennartsfors och handlade mat, spelade kort mm hehe.. så fick ju jag köra deras Polo turbo diesel :P hehe det e ett lite krutpaket vill jag lova en sån liten bil skulle jag ha men man ska ha råd me de oxå vilket inte jag har nu hoppas på att jag kan skaffa mej en bil snart i alla fall, skulle va himla gött att ha så man slipper passa buss och tåg varje gång man åker hem och ska tillbaka te karlstad igen.

kanske ska te sandra ikväll och tjöta lite för hon e hemma nu eftersom skolorna har höstlov eller så kanske jag ska åka ner te Bengtsfors och träffa Linda men får se har inte pratat me na än det va för nån dag sen som hon sa att vi skulle fika om jag va hemma i torrskog och det e jag ju nu så det skulle väl va lägligt  va ett tag sen jag träffa na.

nu får jag väl gå ner och sätta mej framflör tv, blir dyrt att sitta här förlänge eftersom det e modem och sen kanske det e nån som försöker ringa hit så det e bäst att jag går ur hehe.. men jag åker i alla fall upp till karlstad imorn kväll så det blir mer uppdatering då :)

pussar // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0