Försöker sig på nya grejer i bloggen

jaa hehe och jag tycker att jag ha lyckats ganska bra faktiskt hehe men det e fortfarande en bit ifrån om hur jag egentligen vill att den ska se ut, men som sagt nån får nog hjälpa mej hehe.
Nu har jag i alla fall fått text under profil bilden :D yeah, sen har jag fått bort OM som stod över bilden sen har jag mixtrat en välda massa me bilden  vill få den större och jag får den större men då går den utanför strecket ni vet på höger sida om bilden. så har beskärt en massa olika för att få den att passa där jag vill men det lyckades dock inte så bra ändå men den e inte i samma storlek som förut i alla fall hehe...
mina mål att lyckas me nu e att få strecket bredvid bilden samlare och kanske i en annan färg sen vill jag få egna bilder där det e shopping bilder nu över texten hehe, men får ta det nån annan dag för nu har jag sutte här tillräckligt länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0