Fre 31 nov

Go morron!!

Idag e det fredag :D känns skönt me helg nu snart.. blev ju ledig hela helgen skulle ha jobbat på lördagen egentligen men det e ju helgdag imorn så det e bara öppet 12-16 så det skulle inte behövas mer än en då men Helen som jag skulle stå me ringer ifall det skulle bli mkt folk.

Sandra ringde förut så hon skulle komma hit idag me Elin och Johanna så de skulle titta in när jag jobbar en sväng :) sen efter jag ha slutat så kommer ju Lollo hit, nu innan jag börjar ska jag bara ta det lungt uträtta ju mkt igår så får ta det lungt idag hehe..
vakna upp och va väldigt stel i nacken så måste ha legat konstigt inatt ajaj behöver massage :P

Tog lite bilder när jag va hemma i torrskog
bilder hemifrån på uterummet som SNART e klart, min granne som hämtar sina islandshästar me fyrhjulingen hehe :P, bilder runt om i trädgården me våra maffiga ekar.. därför det heter ekehögen hos mej.
            




Nu ska jag snart hoppa in i duschen,senfår jag försöka städa upp lite annras får väl Louise en chock när hon kommer hit hehe nee så farligt e det faktiskt inte men vill ju att det ska va fint när man får främmat.
sen på söndag kommer ju Ellenor hit och så får det va städat hon som e pedant hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0