Freda hela veckan :P

hej hej!!

Nu är jag hemma, och jag har hunne kolla lite på tv och käka macker innan jag satte mej här hehe... kom hem ca kvart i nio ganska segt när man slutar 8 men jag skyller på bussarna att de e sååå sega hehe...
På jobbat vad det lite mer att göra idag än va det har vart de senaste dagarna men det e väl bara för att det e fredag och en del kanske redan ha fått sin lön.. så tiden gick ganska såå fort ändå, har vart mkt som hänt idag me att det va en som fasta me foten i stöveln hehe elle ja dragkedjan satte sej fast i det dära som sitter på sidan och dragkedjan så fick klippa och grejja hehe jag drog nästan av mej fingrarna men te slut gick det.. hon som hade på sej stöveln orka ju ingen ting så jag fick dra hehe... sen va det några Björn Borg stövlar som va konstig i sömmen inne i skon så det gick inte att ha på sej dem det e (ursäkta) fan alltid problem me björn borg de kan inte göra rätt. sen fick jag sålt en sko per telefon hehe :P...
ja så det ha vart en händelserikt idag hehe kom dock inte upp i budgeten men det blev rätt så bra ändå tycker jag :)..

fick syn på ett par nya dojjer som ha kommit in nu och jag blev lite kära i dem faktiskt hehe och jag behöver ett par fodrade skor nu. men nu har jag ju då plötsligt två st att välja mellan och det gjorde det ju genast inte direkt lättare
vad tycker ni???

  eller  

de e ju helt olika egentligen så det blev jätte svårt det lutar åt de bruna nu men de svarta e ju me jätte fina hjälp mej





Imorn jobbar jag på duvan jag börjar inte förrän halv 12 för det e chatrine som öppnar så då behöver inte jag komma direkt på möra och de e ju gött me lite sov morron hehe :) hoppas på mkt folk imorn hehe för när man e två st så vill man gärna att det e lite mer folk annars känns det lite meningslöst att va två.. fast jag klagar ju inte såå för bara man tjänar pengar så hehe...
på söndag jobbar jag me på duvan men då e jag själv och jobbar 12-16 jupp..

nu ska jag vika lite tvätt och sen sätta mej vid tv en stund får ju kolla på vem som åker ut ur idol hehe... tycker inte de e nån som e specielt bra förutom kevin då han från malta hehe han har bäst röst..

pussar // mika

Kommentarer
Postat av: SMCF

Nej , inte de bruna. Ta de svarta skorna!:D Inne med sådana skor nu också pusss

2008-11-03 @ 16:01:43
URL: http://solaange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0