Fredag

go morron el förmidda hehe :P

nu va denna veckan slut och jag börjar jobba när det e helg hehe :P... veckan har verkligen gått fort bra de hehe :D snart JUL... har inte sove så mkt i natt heller på grund av att det har blåst så in i helsike hela natten :( jag sover inte som förr va ha hänt??

har hänt en del denna veckan ändå har vart på friskis, träffat kompisar, inhandlat lite nya kläder inför vintern. helt okey vecka men det ha både vart ljusa och inte så ljusa stunder oxå.. men hoppas det löser sig snart.....

idag ska jag jobba som ni kanske redan vet på bergvik 15.30-20 ska byta av chatrine som jobbar där nu.. sen har jag även fått lite mer tider att jobba i nov och dec :) de e ju bra.. känner att dec kommer bli en stressig månad me mkt jobb eftersom tomas ska öppna en outlet i slutet av nov.. men e betyder ju oxå mkt  pengar hehe :D

mamma ringde igår kväll och då fick jag reda på att syrran flyttar hit upp efter nyår och är här väl en tremin.. ja va ska man tyckaa om de hehe jag tycker nog bäst om att bo själv faktiskt och syrran blir man jämt så irriterad på.. men det får väl gå, det e ju onödigt att skaffa sig en egen lägenhet me när jag vet att hon bara ska va här en termin sen får jag ju lägenheten för mej själv igen hehe :P....

nu ska jag hoppa in i duschen

puss // mika

P.S det ska va mlliii.blogg.se med ett litet m istället för stort M till Emelies blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0