frukost

sitter och tugger i mej bärnt rostad bröd och dricker juice och käkar ett ägg me aromat hehe :P.. mumsigt värre hehe (typ)
har precis komme upp faktiskt kämpa för att ligga längre idag för har haft en jätte dålig natt då jag inte ha sove så mkt bara låge och vritt mej hela tiden vet inte varför så e trött men kunde inte ligga kvar längre för bara vre mej och de e jobbigt... kan nog ha berott på att det kollades lite på Gost chip igår...
idag e det i alla fall torsdag hela dagen och va ska jag göra, joo Emelie ringde nyss så hon ska komma hit snart får se va vi ska hitta på hoppas hon har nått bra förslag hehe... så det e väl de som händer idag får se hur länge hon blir här, kanske blir friskis i eftermidda om hon inte e kvar då förståss...

har komme på lite bättre humör och det känns jätte bra fast problem finns fortfarande kvar.. men jag gör ju inte specielt mkt åt de såå jag får skylle mej själv. men jag känner mej inte lika nere som jag gjorde förut i alla fall och idag e det strålande väder ute.. man blir alltid glad av att få se solen :D

nu får jag nog dammsuga innan emelie kommer.
puss hej // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0