Mamma Mia

den va verkligen super bra, me like hehe :D så har ni inte sett den rekomenderar jag verkligen er att se den eller rättar sagt ni MÅSTE se den hehe, den va rolig, romantiskt,lite sad men mest rolig :P jag och emelie skratta nog mest av alla i hela biografen hehe men alla skratta hehe... kan tänka mej hur kul sing a long filmen kommer va så det ska bli vårt nästa biobesök nu tror jag hehe man kan ju låtarna så man vill ju verkligen sjunga me hehe ja det måste man ju bara gå på hehe...

idag annars har jag tatt det lungt på förmiddan elle jag har ju städat men jag ha softat runt och damsugat me myskläder liksom hehe :P sen vi halv 5 gick jag te lamberget och te friskis och träna en timme :) va jobbigare denna gången men tycker det e så kul me och så känns det så bra efteråt sen va jag hemma vid sju tiden då Emelie kom 10 över så det va bara att hoppa in i duschen och göra sej i ordning och sen ner te stan :) va ganska tidiga men ville va säkra på att få plats så vi satt på donken käka faktiskt inte utan bara vänta tills vi kunde gå in.
har precis komme hem nu typ och ska snart lägga mej :) 
på lördag kanske Emelie kommer hit och sover över trevligt trevligt då det e så tråkigt att va själv specielt en lördag kväll.

nu får det bli sängen jobb i morn och hela helgen..
puss o natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0