rusk väder

go kväll

usch och fyy vikket rusk väder det e ute det blåser och regnar ute och e svin kallt, jag höll på att blåsa bort och frysa ihjäl förut när jag vänta på bussen vid bergvik måste verkligen köpa mej en mössa annars lär jag snart blir redigt förkyld igen :( och det vill jag inte.. riktigt ruskigt höst väder..konstigt att det kan vända så fort igår va det ju helt underbart väder..
på jobbet va det väldigt lungt inte alls mkt folk men fick faktiskt ihop mer än vad jag trodde att det skulle bli till slut :)

22 november blir det personalfest igen :D på mic ska va jultema och dresscode: julfin hehe skojsigt skojsigt :P... undrar va man ska ha på sej då blir te att köpa nått nytt de hehe...

va inne på gina idag innan jag börja jobba och det fanns en jätte fin och mysig cardigan den vill jag ha men den fanns bara kvar i XS där så det får nog bli en tur in te stan i morn och kolla om den finns där, sen ska jag köpa en mössa hehe :P... har egentligen inte pengar te att handla kläder nu men väntar man tills lönen kommit in så finns nog inte den tröjan kvar. fick mitt löne besked idag hehe :D tomas e så seg man måste säga te tydligt om man ska få de för han glömmer jämt bort de..
 sen blir det friskis imorn :) alltid skoj hehe man känner sig så goo efteråt...

puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0