Ställ om Klockan

Morrn morrn!!

Glöm inte att vrida tillbaka klockan en timme idag! vilket ja glömde men det e ju inte så farligt när den ska vridas tillbaka än om den skulle vridas fram en timme.
Jag hade ställt kl på 9.00 för då har jag god tid på mej tänkte jag innan jag ska dra och jobba. men så sätter jag på datorn och den klockan står på 8.00 jag trodde min dator va seg som vanligt och inte hade vaknat riktigt och att det va därför det stod fel trodde jag då hehe...
Jag viste ju ändå att klockan skulle ställas om nu nån av dessa dagarna så, men sen så va jag tvungen att ringa mor och det va ju sant så nu e kl bara halv 9 istället för halv 10 :D... gött då behöver jag ju inte tressa ett dugg.

Idag ska jag jobba på duvan 12-16 sen blir det hem hit och käka nått innan jag ska bege mej vidare hem te torrskog :) ska ta tåget som går 17.56 till Åmål så kommer mam och pap å hämtar mej där för syrran ska ändå dit för hon ska vidare till götet.
Ska bli gött att komma hem en sväng, för sen blir det väl att man kommer va i karlstad länge eftersom jag ska ha Ellenor här i 4 veckor, vet inte om hon har tänkt att åka hem nått men det får vi väl se..

Så nu kommer jag inte skriva blogg på några dar efter som jag e hemma och vi har världens segaste dator hemma så jag tror inte jag ger mej in på den hehe.. kommer tillbaka upp till karlstad på ons kväll eller tors förmidda¨. jobbar i alla fall på torsdan så ska va uppe te de.

puss&kram // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0