trist månad

hej hej

nu e helgen över och en ny vecka börjar :). ju fortare dessto bättre så känns det nu i alla fall jag tycker inte om denna tiden av året det e så trist det e liksom inget specielt bara allmänt tråkigt det e klart att det blir va man gör det till men även om man försöker så e det ändå jobbig tid vill ha jul nu.. så det händer nått..

har i alla fall haft sandra hos mej hela helgen så det ha vart mkt prat om allt och inget det va väl behövligt va ett tag sen man prata me na.. vi va på bio igår :) rally brudarna den va rolig så det va absolut värt pengarna tycker jag :D  det va sjukt mkt folk som kolla..
idag har vi bara tatt det allmänt lungt vakna vid halv 12 hehe sen har det vart slapp framför tv och dator. kl 5 åkte vi ner te stan och sandra åkte me tåget till säffle så nu e jag själv igen..men det e alltid gött att va själv ibland me hehe... får se hur det går när Ellen ska va här hela nov månad men det kommer nog bli skoj :)
gossip gril e spännade nu vill ha nästa söndag nu hehe :P..



ska jobba imorn på bergvik etfermidda sen vet jag inget mer förrän te helgen fre,lör,sön.. men jag ska ändå va uppe i karlstad hela veckan :) har vart för mkt faring fram och tillbaka orkar inte så nu stannar jag kvar, ska gå te friskis och måste tvätta sen ska jag se om jag ska sola nån dag känner mej extremt blek hehe och nu när det e jul och sånt snart måste man ju va fin hehe...

vill att allt ska bli bra och alla jäkla problem ska lösas jag orkar inte längre därför det e så trist :( 

puss o kram // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0