<3

go morgon

igår på bergvik så bytte jag av tomas va väldigt lite folk.. men jag kom allt upp i budgeten te slut hehe :) hade mina stövlar på mej, jag sålde tre par sånna stövlar igår hehe ;P folk bara "åå va snygga e de här i från vart står dom" hehe lite roligt tycker jag det e ju ett gott tecken på att man köpt snygga stövlar :D väldig reklam så, och så säger man hur sköna de e att gå i och mm så köper de dem me en gång hehe :P..
jag e sugen på några högklckade stövlar faktiskt men jag vet inte riktigt vikka det finns ju så många, det finns ett par ljusbruna jätte fint men jag har ju ett par ljusbruna högklackade stövlar redan så det kanske inte e så kul då..
får väl vänta ett tag jag har inte råd att dra av mer på denna lönen jag kommer få, får vänta te nästa hehe :P...



igår efter bergvik åkte jag te henke :) syrran och nina va hemma i lägenheten så tyckte de kunde va för sig själva hehe.. sen gick jag hem me kvart i 11 för då skulle han åka och jobba.
syrran e så dum hon fattar ingen ting hehe men det e ju bra de :D
hon har städat hela lägenheten i alla fall vikket va ju super bra så nu ser det ut som det ska göra hehe, sen åkte hon i morse vid 8 typ skulle me tåget vid nio, känns bra att va själv igen hehe :P... 6 arbetadagar kvar sen ledigt va jag tror hehe :P... 

usch på mej gick inte ut och gick idag heller, får gå ner te stan sen då det e ju i alla fall uppe håll nu ute så kanske att det kan hålla i sig hehe...
nu ska jag i alla fall få i mej nån frukost hehe

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0