förvirrad

hej hej

ja då va denna helgen snart över me.. igår kom ellenor hit vid halv 6 tiden nån gång :) jag hade laga te mat som vi käka innan vi skulle göra oss klara, blev kyckling, ris me bearinesås :) mmmm mkt gott blev de hehe..
sen gjorde vi oss i ordning och vid 8 tiden åkte vi in te stan. gick te ellens kompis malla som va här hos sina gamla klasskompisar så då va vi där. tog ett tag att hitta dit men hehe det gick allt te slut efter en halvtimme haha :P.. alla va jätte trevliga kom nog inte därifrån förrän 11 halv 12 sen blev det nöjjes..
va inte där så länge.. vi gick i från malla och dem så jag och elenor gick runt där men va inte så himla kul och jag hade jätte ont i fötterna så då gick vi in te stan va där en stund sen gick vi hem.
mina tår va blodiga när jag kom in.. hade gått barfota hela vägen från stan för de jäkla skorna kunde jag fa inte ha på mej så hade skrapat tårna i asfalten så det gör gött ont nu.. man får ju skylla sig själv men...
det blev en trevlig kväll men inte i slutet :`( 

idag e det söndag jag ha jobbat idag på duvan 12-16.. ellen åkte ner te stan runt två så jag fick nycklarna sen skulle hon hem så eftermiddan har jag inte gjort mkt tänkte jag skulle städá men det blev inte så fick annat att tänka på så då orka jag inte.. får se om jag tar tag i disken senare.
imorn jobbar jag lång dag 9.15-20 usch jobbigt men det e ju pengarna hehe sen jobbar jag hela veckan förutom på onsdag.
och te helgen blir det gbg :D ska bli kul riktigt kul hehe...

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0