Glad <3

hej hej elle go kväll hehe :P

haft en helt underbar dag idag även om ja ha jobbat hehe :)
jag e såå glad jag trodde nästan aldrig att detta skulle hända mej, jag känner mej som en ny männsika fast ändå samma färståss hehe :P det e precis som det ska vara och jag hoppas att det håller i sej för jag stor trivs verkligen :) det e helt underbart man känner sig verkligen omtyckt och allt e så mkt bättre och nu finns det skäl till att stanna kvar i karlstad när man e ledig hehe..

blir som sagt kvar i karlstad denna veckan, måste tvätta och så kom det annat i mellan :) jobbar ju på fredag så då kan jag lika gärna va kvar, har ändå ingen ting att göra hemma de jobbar ju.. så denna veckan ska jag försöka ta mej te friskis blev ju ingen ting förra veckan.
jobba på duvan idag 14-19 va inte så mkt folk i början men då hade jag praktikanten frida hos mej så det gick ju bra ändå och sen på slutet blev det allt en del folk så då gick tiden rätt fort :)
sen gick ja te sundsta :) ha kollat på hancock va riktigt bra den rekomenderar jag er te att se :) och sen blev te tacos mm mkt gott men usch va mätt en blev  då hehe.. nu sitter jag här ensam ska kanske sova snart..



hehe hörde en sak på Rix FM :) lyssnar ju på de hela dagarna när jag jobbar. titti skulle brodera nån ting och då tyckte gert att det skulle stå sä här  "en stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem" hehe han e så sjuk gert men det e roligt att lyssna på hehe :P

det e inte ett skit på tv nu på kväll kan jag ju säga dåliga gamla serier bara.. blir trött och så e jag förkyld me´.. mín näsa e tätt óch halsen slemmig inte så kul vill inte va förkyld..

5 timmar kvar
bara att vänta ska nog kanske sova en stund då går det snabbare :)

pussar o natti natti // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0