Göteborg

go morrron :)

idag e det tisdag då ska inte jobba idag så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. får se om jag kanske orkar gå på friskis och svettis sen hehe...
solen skiner i alla fall här i karlstad och e väldigt gött väder ute så får nog ta mej en sväng sen i solen :)

lite bilder från götet och liseberg :)
     


       

före och efter hehehe :P

         


linda och louisei snygga 3D glasögon hehe

 

det va lite utav dagen på liseberg :) hade verkligen jätte jätte roligt.. va en evighetsen jag va där så kände mej som ett barn på nytt hehe :P tackar så jätte mkt tjejer hade super kul me er hela helg :D 
 
nu måste jag ta tag imin dagoch göra nått vettigt hehe måste ut i solen i alla fall så man får lite energi hehe :P
pussar o kramar //mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0