LÖRDAG

hej hej

idag har jag jobbat på duvan 9.30-16 tomas kom vid halv 12 nån gång och hjälpte till va ganska mkt folk så idag har jag sprungit mkt hehe.. jobbar på duvan imorn me men då e jag själv men brukar inte va så mkt folk på söndagar.

är helt underbart väder idag.. riktigt fint höst väder helt underbart :) så de hade tur nu i årjäng när det e maknan, e riktigt sugen på att åka dit känns som det kommer va fullt ös där i kväll nu när det e så himla fint väder hehe, men man kan ju inte va me på allt heller :/

nu har jag klantat mej nått fruktansvärt igen hehe :P fick blackout igår kväll när jag skulle starta mobilen hade glömt bort pin-koden och dum som man e slog jag ju in fel tre gånger i rad så då blev det spärrat och nu måste jag ha puk-koden för att komma in i mobilen igen. och den e hemma nån stans och varken mor eller far hittar den så har fått tatt hjälp av mina kära kompis madde :) som skicka in te kundtjänst från halebop så att de kan skicka hem puk-koden.
det e väldigt frustreande känner mej naken utan min mobil, så det kommer ju ta några dagar nu då innan man får igång den. det e inte första gången det ha hänt kan jag ju säga hehe blir så trött på mej själv..

ikväll kommer det nog att bli lungt skulle jag tror, ingen utgång här inte och det e väl bra me för har inte så mkt pengar, så det får bli en kväll framför tv och kanske titta på nån film :)

puss puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha,jag kolla upp när de var sist jag skicka till dem och det var den 27 mars 2006 hihi... Hoppas du haft en mysig kväll!! Puss

2008-09-20 @ 22:07:25
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0