Lördag

nu e det helg igen :) idag har jag jobbat på duvan me chatrine :D världens underbarste norska hehe... börja inte förrän kl 11.30  men blev lite stressigt ändå hehe.. men det gick allt jag hann allt me :P...
blev inte hemma inatt har fått en mkt irriterande förkylning och det va så kallt  igår kväll så jag gick aldrig hem hehe därför det blev lite stressigt idag.
va inne på gina innan jag börja och leta efter den tröjan, men hitta den inte så jag fråga dom och de stod som frågetecken de me hehe.. till slut fick ja syn på den på ett ställ där va 3 st kvar. och det visade sig att det inte va ny inkommet utan hade funnits ett tag menjag hade aldrig sett den förut men när jag prova den såg det inte bra ut så jag spara ju lite pengar då hehe jaja trodde jag skulle få nått nytt men det gick inte.
på duvan idag va det full rusch fick in en massa :P blev tomas glad hehe... det e kul när det e mkt folk då går tiden fort sålde mass vis me stövlar.
prova värsta stövlarna idag HAHA de gick ända upp på låret hehe de va fräcka men jag tror aldrig jag skulle ha på mej sånna, måste lägga upp ett kort nån gång hehe...
resten av lördagen blir i lägenheten får röjja upp lite. syrran kommer ju imorn. annars ska jag bara ta det lungt.
fick mer tider nu igen hehe ska jobba på måndag oxå som va min lediga dag men så blev de inte ne nu jobbar jag 10 dar i rad :P...


sandra på väg ut för branten :P svart backe, jag gav mej till och me ut för den, de ni hehe :P

fick lite sälen längtan idag, efter som det e så himla fint väder ute och sen de kalla brisarna mm :) sen hade de lagt snö på torget idag så det va upp visning me folk som hoppa på en ramp liknande sak me slalom och snowboard..
vill åka te fjällen på nyår skulle va såå himla roligt :) ett gäng hyr en stuga me bubbelpool och hela kittet och bara e, fyy va gott det skulle va :P..

puss puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0