mkt trevlig dag

hej hej

idag har dan gått ganska fort :) gick upp vid 8 sen va jag nere te stan vid tio där jag mötte upp emelie hon skulle te arbetsförmedligen men hon skulle dit imorn me så vi gick aldrig in dit hehe.. istället gick vi i affärer och kollade jag köpte inget men emelie hitta ett jätte fint linne, klänning liknade jätte fin va den i alla fall passa bra på henne :) jag fick syn på en tunika de höll på att packa upp som de hade där bakom kassan men kunde ju inte fråga om jag fick prova den då så måste titta in på gina imorn den va jätte fin vill ha :D
sen va vi inne och prata me helen och tomas och jag fick mer tider av tomas hehe :) så nu ska jag jobba hela nästa vecka förutom måndagen så blir kvar ikarlstad en vecka till :) gött hehe...
för helen skulle va ledig för hon hade mkt me skolan så då fickjag alla hennes tider :D money money det tycker vi om hehe :P
vi fika på Waynes cafe åt världens godaste morots kaka mums mums men farligt farligt hehe :P sen åkte vi hem till mej grekka me min dator som blev helt cp sen kolla vi på vår "party pinglornas"  film hehe :P...
sen laga jag mat till oss köttbullar och makaroner hehe graciöst hehe :P sen blev det glass te efterrätt hehe :D
kolla på idol klipp från karlstad igår hehe :) emelie kände faktiskt en del.. lite häftigt..
hon ha precis åkt hem nu för hon skulle på fotbollsträning så nu sitter jag här ensam igen skanog kanske diska blev en del nu hehe..

igår kväll blev det en promenad te kroppkärrsjön och tebaka :) i regnet men det va mysigt gick ju inte själv hehe :P

nu får jag börja diska
pussar // mika


Kommentarer
Postat av: madde

Åhh va mysigt du verkar ha de nu förtiden.. :P Vill me ha de ju.. Tss..

Åh va bra att du fått mera jobb.. :D

Pussar!!

2008-09-12 @ 09:28:02
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0