Ny vecka

go morron :)

idag e det måndag och början på en ny vecka, ska jobba hela veckan plus helgen.. syrran åkte redan te skolan vid halv tio idag så jag har sutte vid tv sen har jag diskat :) ska snart hoppa in i duschen.
trist väder det e idag :( grått och tråkigt, det som va så fint väder..
syrran åker inte förrän på tisdag härifrån te gbg.

denna veckan får jag se om jag hinner te firskis fast det e tveksamt efter som jag jobbar, blir för lat måste verkligen sätta igång snart .

va ett tag sen jag va hemma i torrskog nu, det har antagligen hänt jätte mkt på uterummet hemma, glas dörrarna e på plats och taket klart och så har det snart blitt klara me trappa och det som e utanför hehe ska bli riktigt kul att se hur det ha blitt men linda sa att det va jätte snyggt och stort hehe :P...
längtar lite efter mina katter oxå jag e helt säker på att de saknar mej hehe :)

det e Årjängs marknan te helgen me och den missar man :/ jaja det ska väl kanske inte va så bra väder ändå..

puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Hehe visst har jag fastjag tycker de är kort efter mor klippte mig men. Hehe.. Aha du får stå ut med syrran en dag till hihi

2008-09-15 @ 13:43:43
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0