sanslöst

hej hej

det e konstigt, kommer man hem på söndagen till torrskog efter att ha vart i gbg hela helgen, och jag hade inte nått jobb förrän te helgen så tänkte det skulle va skönt att va hemma lite men nej då, då ringer tomas på söndag kväll och ville att jag skulle jobba idag 14-19 på duvan och snäll som man e och lik pappa så kan man ju inte säga nej så det va bara att ta en tidig buss från årjäng te karlstad och dirket te jobbet :P.. 
det ha vart fruktansvärt lungt på duvan idag bara en massa returer så när jag kom och bytte av nina va det -900 i kassan det e inte kul de usch usch..
nu ska jag inte jobba imorn och på ons men på tors o fre och hela helgen ska jag jobba. man gör det ju för pengarnas skull.. orkar inte längre me den här ovisheten så jag måste verkligen söka nått mer jobb..

ha vart i göteborg i helgen :D va på liseberg hela lördagen me madde,lollo o linda va jätte trevligt och jäg älskar verkligen att åka allt hehe :P kanonen va stört skön :) den ska man ju verkligen åka mer gånger hehe och uppsvinget va pirrande me hehe men balder e nog nästan bäst tror jag hehe :) älskar de.. 
och vädret va helt underbart va som en sommardag va varmt och soligt mmm :) sen sov vi hos madde :). hade enliten men väldigt mysig lägenhet får jag säga.
ha blitt mkt macdonalds och skräpmat i helgen så det får bli ut och gå denna veckan de..

kort från lisseberg får jag ladda upp nästa gång ha inte lagt in dem på datorn än

nu ska jag nog snart lägga mej framför tven ochslapa mina ögon går snart i kors och jag har ont i ryggen me måste va efter all åkning på lisseberg..
men ni får ha en fortsatt trevlig kväll
pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0